duminică, 1 iunie 2008

leapsa de la Tomata - filmul vietii

Tomata si'a luat portavocea si scaunul de regizor si ne-a prezentat scenariul pentru filmul vietii ei - o comedie romantica. Foarte dragut, imi plac mult comediile romantice, asa ca sper sa si faca filmul intr-o zi, as merge sa'l vad :)

Si se intreaba Tomata cum ar arata filmul vietii mele. Si eu ma cam intreb :)

Asa, la o prima vedere, tind sa cred ca ar fi o versiune ceva mai putin bascalioasa a lui Sex&The City. Hmm... sa vedem...



Da, personajele sunt femei moderne, educate si unite. Filmul surprinde cautarea unui loc in societate, probleme de care se lovesc in lumea moderna, la serviciu, in relatii, acasa. Dialoguri inteligente cat incape (schimburi de replici rapide, poate nu la fel de rapide ca in Fetele Gilmore, dar pe aproape). Umor grupa mare, si intru fericire si intru haz de necaz - pana la urma umorul si apropierea lor sunt lucrurile care le salveaza mereu.

De ce mai putin bascalioasa?.. Nu pentru ca am vrea sa facem rabat la distractie, ci pentru ca, din cand in cand, fetele se preocupa si despre altceva decat.. ultima moda. Avem si personaje negative, dar finalul este intotdeauna fericit. (*mda, filmele cu final fericit nu prea sunt considerate profunde, dar, cum eu nu am nimic impotriva comercialului, lasam Cannesul pentru altii). Avem si comedie, si actiune, si amor, nu lipseste nimic.

in mare..

personajelor principale le plac petrecerile...





...iubesc animalele




apreciaza tehnologia moderna..







si accesoriile..




si, desi sunt oameni realizati..




care se invart in cercuri inalte..




..profund preocupati de si implicati in salvarea lumii..





..totusi au timp si de romance..




si chiar si de lucruri mai serioase decat atat.






si chiar daca uneori isi mai iau lumea in cap..


important e ca intotdeauna se intorc


si raman impreuna



Eu zic ca filmul se contureaza destul de ok :)

era sa uit: as da leapsa mai departe cu mare curiozitate mare Loredanei, lui Christ Saddler si lui matthers. Vizionare placuta! :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Heeeei, n-am stiut eu ce party girl esti tu. :P Foarte frumoase poze si mi-a placut cum ai le-ai imbinat. ;) Foarte frumos.

Anonim spunea...

o sa-ti raspua de indata ce o sa gasesc timp. din pacate sunt cam aglomerat cu scoala, banchet, BAC,....d-astea minore..:D

Anonim spunea...

oh, abia acum am vazut ca am leapsa de la tine. o sa incerc sa o pun in aplicare in urmatoarele zile. momentan sunt ca negrul pe plantatie :D

smith john spunea...

Super blogul !
Trailer+film+subtitrare filme gratis 2009
http://filme-gratis-2009.blogspot.com Intra si vezi !
Bafta in continuare !