joi, 7 mai 2009

La multi ani!

Vreau astazi sa vii sa te strang bine in brate. Vreau sa stii cat te iubesc si cat de mult ceea ce sunt eu astazi ti se datoreaza tie! Ti'am luat bujori si lalele si maine ne adunam toti.



Stii, eu nu-mi mai aminteam ca de fapt tu ma puneai la invatat. Mi-a povestit azi Vali ca ma puneai sa invat la engleza.


Dar stiu ca tu m-ai invatat sa citesc. Si imi amintesc cand am cazut de pe pervaz, desi ai avut atata grija de mine. Si cand mi-ai dat rochita ta cea mai frumoasa pentru banchet.



Si ce nazdravanii faceam si ce rol a jucat cotorul cartii in faptul ca eu m-am lovit total nevinovat in clanta usii. Si operagiust. Si cum m-ai invatat sa fac baloane de guma. Si cum m'ai pregatit sa merg la petrecerea stil 20s.



Soro, ce sa mai zic?.. Doar ca te iubesc mult si ca iti multumesc ca m-ai crescut! Si ca am nevoie de tine. Si ca imi lipsesti. La multi ani!

5 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

E vorba despre sora ta care a murit? :(

Of, imi pare asa rau cand aniversarile readuc durerea mai aproape de suprafata, sau dimpotriva, o sadesc mai adanc in suflet.

Am presupus doar, nu sunt sigura ca e vorba de sora ta care a murit.
Daca e vorba de alta sora, ii doresc si eu La multi ani. :)

costina spunea...

Esti draguta!

Da, este vorba de Eliza, care ar fi implinit ieri 35 de ani. Poate ti suna ciudat, dar ea este si va fi mereu sora mea, si nu exista alte urari pentru suflete dragi, asa ca tot La Multi Ani ii urez!

Multumesc mult pentru urari!

costina spunea...

despre celelalte surioare ale mele nu prea scriu de zilele lor, caci ele sunt fizic langa mine, si le pot imbratisa, si n-am tim sa scriu pe blog, caci putem sa petrecem impreuna..

viviana b spunea...

La multi ani , draga Eliza !
Si mie, chiar daca nu ne-am cunoscut, mi-ar fi placut sa petrecem impreuna si sa te imbratisez !

Malina spunea...

Mi-am dat seama ca sunt in viata lucruri cu adevarat foarte triste, ca ceea ce ti s-a intamplat tie.

Nu pot decat sa-mi imaginez ce e in sufletul tau, insa ma bucur ca dragostea pentru sora ta a ramas la fel,iar amintirea ei e inca vie. Si cred ca va ramane pentru totdeauna