luni, 26 octombrie 2009

drum nou

In fata, la o aruncatura de bat, cararile mi se incurca. S-a lasat o ceata si nu vad incotro se face drumul.



Stiu ca la cotitura se face un drum nou prin sat nou, dar nu stiu ce drum este, nici ce sat, nici ce aduce cu el.



Azi mai putin decat oricand stiu cine voi fi maine. In ureche imi respira o mare schimbare; si schimbarea ma bucura si umbra ei necunoscuta ma apasa. Inima imi tremura in piept in anticiparea ei, dar si de teama ca schimbarea asta care vine ar putea sa isi ceara propriul bir.

Nu stiu daca schimbarea esti tu, daca o sa-mi apari in fata si o sa ma privesti drept in ochi.



Nu stiu daca schimbarea e o preocupare noua, daca o sa fac altceva, daca o sa castig bine, daca o sa-mi placa.



Nu stiu daca schimbarea e un oras nou, cu oameni noi (si straini), o casa noua (si straina) si pasiuni noi.



Nu stiu daca schimbarea sunt eu, daca o sa ma intalnesc pe mine cea adevarata chiar maine.



Nu stiu deloc ce mare schimbare imi sufla in ureche, si nestiinta asta ma roade pe interior. Si cere liniste. Si somn. Si carbohidrati.

Niciun comentariu: