marți, 13 aprilie 2010

Cuvinte treze

"CHEAMA SALVAREA, CA MOR!"

 sunt cuvintele care mi-au sunat ecou in urechi azi cand am incercat sa adorm. Eram suficient de obosita si de zgribulita, ma gandeam, sa pot adormi repede, fara sa mai rulez filmul evenimentelor pe sub pleoape.

Filmul n-a mai rulat atat de clar, dar cuvintele m-au durut in capul pieptului. Cheama salvarea, ca mor! a spus Filip o singura data in viata lui. Cuvinte grele, si acum ma doare in piept cum le'a spus.

 Nu pot sa dorm, simt in piept si in gat cuvintele lui Filip: Cheama salvarea ca mor....

nu stiu cata putere vrea Dumnezeu sa am, si oamenii.

Dar mie mi-e frica sa conduc noaptea prin padure, si ma dor cuvintele lui Filip in piept si in gat. Am nevoie sa ma descante cineva de urat, de intuneric, de nesomn si de inima grea.

..Cum sa mai dormi? Cine sa mai fii?

Niciun comentariu: