luni, 18 februarie 2008

un gand si'o grija

stau la birou, ascult o melodie antrenanta si imi fac lectiile mele. sor'mea a venit mai devreme si acum probabil doarme, ca de obicei, cu calculatorul deschis.

m'a trecut deodata un fior pe sira spinarii. de fapt, ce face sor'mea dincolo? sigur doarme? oare nu plange? nici n'am vorbit cu ea. ma multumesc cu bine-le pe care mi'l arunca atunci cand o'ntreb cum i'a mers.

mi'amintesc o rezolutie - nu cred ca era de An Nou - sa petrec jumatate de ora pe saptamana cu fiecare din membrii familiei mele.

Am fost sa vad ce face. Doarme. Cu muzica. Pfiu! m'am mai linistit.

Somnic usor, sor'mea!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sis ....mwaaaaaaaaaaaah mwaaaaaaaaaaaah...esti o dulcica. Thx for worrying abt me. Nu prea inteleg eu care-i sensul dupa o zi de stress sa incepi sa povestesti din nou si cateodata cand ajung acasa vreau doar sa ma odihnesc mi-e si lene sa mai vorbesc n-ai vazut? Stiu ca sunt cam profitoare si vorbesc cu tine despre job doar cand am nevoie de ajutor dar....ma intelegi tu. De plans...macar de as putea sa plang sa ma descarc...Eh ma rog...new day, new feelings :*

tare faza cu link-ul catre hi5 poate imi arati si mie cum se face. By the way sunt cam intoxicata de hi5 :-S dar e inca interesant

te pup:*

Anonim spunea...

Tu esti Big sis.Totdeauna iti faci griji.E de datoria ta.Las ca va veni vremea cand si altcineva va avea grija de tine. :)