duminică, 16 martie 2008

vin alegerile..

pai sa vedem...

saptamana trecuta am vazut totul distrus in jurul blocului. inclusiv trotuarul. tot. in limbajul primariei, acest lucru semnifica faptul ca domnul primar este foarte preocupat de calitatea trotuarului si a parcarilor oamenilor, asa ca a intors totul pe dos ca sa le refaca. acest lucru probabil nu are nici o legatura cu alegerile care vin, si s-a intamplat din pura preocupare si spirit crestinesc.

azi e duminica si am avut vreme sa ma uit pe fereastra. nu intelegeam cum pot sa vad eu pana la cinci blocuri mai incolo, parca pana acum nu imi iesea. pe urma am observat cioturile ramase in locurile unde inainte erau copaci cu coroana bogata. acum insa sunt doar niste cioturi, si vor disparea si ele, si uite asa alegatorul turmentat va avea un loc de parcare in plus si privire de perspectiva, sa vada pana la primarie.

in atari momente, ies la suprafata simpatiile mele libertariene.

respectiv nu mi'e clar cum devine chestia asta, adica eu am platit niste muncitori sa taie pomul care mie imi placea, eu am platit (cu impozite si cu pomul din fata blocului) ca vecinul meu sa aiba unde sa'si puna ML-ul, eu platesc politia care nu ma poate apara, eu platesc justitia care nu'mi face dreptate si, in cazurile in care face, tot eu platesc cazarea si masa raufacatorilor incarcerati.

iar vin alegerile, si mie imi e din ce in ce mai greu sa identific raul cel mai mic...

2 comentarii:

E. Adam spunea...

Nu numai la tine in sector s-a apucat primarul sa faca troatuarul si sa taie copacii.In tot orasul se intampla asta din pacate.Si parerea mea este ca se face in spiritul alegerilor."Ia uite ce am facut noi: am pus borduri si am reparat pe unde se putea aleile,am taiat copacii care si asa erau prea batrani si dadeau destul oxigen pentru a mai domoli din poluarea asta nenorocita si am facut parcari in locul lor.Acum votati-ne ca v-am facut un bine".Astfel pietonii sa mearga doar pe trotuar iar soferii(cei ce polueaza destul de mult orasul) sa poata merge cu viteza pe aleile dintre blocuri si sa aiba unde sa isi parcheze masinile care fac un foarte mare bine naturii.Ma intreb care natura in orasul asta.Din pacate vom avea surprize destule pana in alegeri.
Raul cel mai mic...Nu exista.Stiu ca sunt cam spartan in privinta oamenilor dar de data asta s-au intrecut pe ei insisi.
Vom vedea la momentul potrivit pe cine alegem.Vom incerca atunci sa cernem care a gresit cel mai putin. Si vom alege, as always, pe cel care a avut mai putine pacate fata de cetateni.

costina spunea...

mda, pana la urma cred ca am sa inchid ochii si sa pun stampila unde oi nimeri. sau, mai rau, am sa renunt sa votez...