joi, 26 iunie 2008

Multumesc!

Cateodata tristetea imi umple sufletul, singuratatea si frica de intuneric! Intunericul patrunde adanc in suflet, in mintea mea si creeaza un abis. Cad, ma prabusesc in interior, nebunia pune stapanire in locul ratiunii, e haos, adica nimic!

Si totusi, ceva ma salveaza, imi da putere sa trec mai departe, aduce soarele si sfarseste furtuna din mintea mea. Este iubirea! Iubirea pe care o primesc de la sotul meu, parinti, frate, cumnati, socrii, prieteni, catel...

Va multumesc din suflet celor care sunteti alaturi de mine! Nu stiu ce am facut bine in aceasta lume sa va merit sau poate nu are nimic de a aface cu aceasta lume, poate s-a intors cumva roata dintr-o viata anterioara :), nu stiu!

Va iubesc din suflet!

Iar acolo sus, cineva a avut grija sa se intample asa :)))))

Semnatura,
A friend :)

Un comentariu:

costina spunea...

eh, lasa ca stim noi ca mai ales pe catel il apreciezi :)

bine ai venit in cutiamuzicala, te mai astept!