miercuri, 24 septembrie 2008

grija

Alerg incolo si-ncoace. Nu am oprire, nu ma poti prinde in causul palmei. Usuc lacrimile si pamantul. Iti ravasesc parul si iti cern gandurile. Ai grija; iti sunt vant.

Te dogoresc cand vrei sa scapi de iarna. Dansez cu tine pana in zori, dar nu ma tine prea strans. Iti incalzesc sufletul si iti parjolesc linistea. Ai grija; iti sunt foc.

Te incerc oricand te gasesc slab. Iti cercetez fiecare coltisor. Iti arat fiecare scapare. Prin ochii mei vezi toate viitorurile posibile. Ai grija; iti sunt suspiciune.

Gonesc prin venele tale. Te adun din cioburi si te fac intreg. Curg in aval si in amonte si te recompun mereu altul. Ai grija; iti sunt muzica.



Te iau captiv in bratele mele. Te oglindesc si te botez cu fiecare val. Pe buze porti sarutul meu sarat. Iti cumpanesc viata in valurile mele si inca te redau nisipului la fiecare apus. Ai grija; iti sunt ocean.

Te port sageata otravita in umar crud. Te port in tacere, te feresc de ochi de vraci. Ai grija; iti sunt dragoste.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Pur si simplu superb superb. Micutul tau spatiu infloreste de cand te-ai intors din vacanta. E o placere sa-ti citesc post-urile.

Adina

costina spunea...

Multumesc, adina! Da, se pare ca vacanta mi-a prins bine. Sper ca si tu te bucuri de a ta, si astept sa te mai citesc si eu :)