luni, 8 septembrie 2008

lucruri care imi plac

Catalogul Ikea(*nu, n'am cumparat niciodata de la ei, nu le fac reclama, cred ca au preturi prea mari, mai ales la mobila; accesoriile parca mai treaca-mearga)

DAR:

imi place catalogul Ikea. Este ca o portita spre o alta lume. Cand ma linistesc si il mai rasfoiesc putin, ma simt ca un copil intr-un basm. Scaunele au tot felul de forme si culori, unele cum nici nu am mai vazut. Au vreo suta de modele de balansoare - n'am mai vazut atatea feluri de balansoare la un loc.



Au atatea si atatea cutiute, de toate marimile, de toate culorile.



Au suport de tinut laptopul in brate cand stai in pat.

Au tot felul de suporti si dulapioare pentru pantofi.

Apar in el toate acele detalii care pe noi, femeile, ne fac fericite. Parca pot sa vad lumea care ar trebui sa se afle dincolo de garduletul alb al casei mele perfecte. Eu asa imi imaginez lumea mea - familia, animalutele din curte, hainele, vesela din bucatarie si mobila din casa: clasice, dar nu standard.

Imi plac copiii bucalati si cu pistrui, pisicutele care dorm cu capul in jos, pomisorii care primavara infloresc ca o explozie de popcorn.




Nu am vazut catalogul de la cap la coada. Imi place sa il deschid din cand in cand si sa prind cu coada ochiului cate un coltisor de lume vrajita in curcubeie si forme nastrusnice, in care fiecare lucru are locusorul lui, conceput special pentru el.

Totusi, lucrurile care se scot bucatele din cutii maro urate si apoi trebuie montate / insurubate / potrivite de mana mea proprie par cam fragile pentru casa mea cu gardulet alb. Ideile insa sunt interesante si.. imi place catalogul Ikea.

(*later edit: it makes me wanna play house)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da, asa e, catalogul e misto. Am rasfoit si eu, cool stuff, marketare buna, DTP si mai si, print excelent samd.
Vreau sa vad garduletul alb. Apropo, al meu e nevopsit.
Poze noi de prin Amsterdam am, daca te intereseaza.

Succese maxime si pupaturi groaznice:P

Anonim spunea...

Catalogul Ikea din Italia. Am ajuns de cateva zile si l-am gasit la intrarea in bloc. E f interesant. Intr-adevar, s-au gandit la toate, suedezii. ;)



http://ikeaeu.ecweb.is/09/mit/

http://www.ikea.com/ms/it_IT/customer_service/servizi/cataloghi_e_brochure/index.html

Salutari din Cararra.

Ciao!