miercuri, 25 martie 2009

Filip - campion la table (update)

Update 25.03.2009: Filip a castigat din nou. Filip joaca iar maine seara la Antena 2 la Rai da' buni. Dupa ce castiga si confruntarea de maine, Filip va juca cu Gigi.

Zar bun in continuare!

----
17.03.2009

Filip Nicolae este tatal meu. Si-a dorit un baiat; a incercat de 4 ori, si pe urma i-a fost frica sa mai incerce. Deja casa era plina de fete, si daca i-ar fi iesit, nu cred ca mai era loc pentru un baiat.

Tatal meu isi spune Filip. Lui Filip ii place sa pescuiasca. Filip stie sa lucreze cu caini periculosi; nu ii este frica de ei, pentru ca pe el il cheama Filip.

Filip are simtul umorului, glumeste foarte mult, si apreciaza jocurile de societate. Niciodata nu stiu ce sa ii iau de ziua lui. Filip este uns cu toate alifiile, si ramane un dur chiar daca ne face mancaruri bune sau cand aveam 6 ani s-a imbracat in Mos Gerila. Filip a fost un tata sever de fete, dar cand am crescut s-a mai relaxat. Filip mi-a inspirat primul cuvant pe care l-am spus in viata mea.

um spuneam, lui Filip ii plac jocurile de societate. Joaca bine sah, poker, table si altele. Am mai prins si eu de pe la el, dar le aplic mai mult ca strategii la birou decat asa cum ar trebui ele aplicate, cu table si piese.

Filip s-a inscris la Campionatul de Table al lui Morar de la Antena2. Filip nu se emotioneaza. Filip s-a dus la emisiune si l-a batut la table pe contracandidatul lui din Timisoara. Simplu. Saptamana viitoare merge din nou. Nu se duce pentru castig, ci pentru ca ii place sa joace table. Insa va si castiga.




Filip nu are nevoie sa ii tinem pumnii. Dar eu zic ca meritam si noi un campion la table. Zar bun!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) Zar bun? Sa fie atunci!

costina spunea...

Iti vine sa crezi... ca Filip e plecat de un an jumate?...