joi, 23 aprilie 2009

Marile miracole de zi cu zi

Trec zilele in fuga, una dupa cealalta. Asteptam vinerea, sa sune de iesire, cum zice Doamna Popescu.

In goana dupa ziua de maine, cel mai adesea uit sa observ ziua de azi, cea dupa care alergam ieri cu sufletul la gura.

Astept in fiecare zi sa se intample un miracol - sa castig la Loto chiar daca n'am mai jucat, sa apara brusc in viata mea o mare lumina sau o mare revelatie sau un mare si grandios succes. In asteptarea miracolului la Loto, nu mai vad miracolele care se deruleaza in fiecare zi in viata mea.



Azi am primit in dar o zi. Aseara am lucrat pana tarziu, incercand sa tin pasul cu zilele de maine pe care mi le doresc, si cu lucrurile pe care vreau sa le fac sa se intample. Nu mai razbeam sa le fac pe toate, caci saptamana nu mai avea decat o zi; mi-ar mai fi trebuit macar o zi, dar timpul nu se gaseste de cumparat. Cuiva acolo Sus i-a fost mila de mine, adormita cu laptopul langa pat si capul plin de vise. Si, in dimineata asta, am primit in dar inca o zi.



Miracolul zilei in plus pe care am primit-o ramane neobservat pentru toti ceilalti, pentru care in mod firesc saptamana mai are doua zile, si care nu stiu ca ieri mai avea una singura. Aproape ca as putea crede ca am gresit eu numaratoarea, si nu e nici un miracol. Dar adevarul adevarat este ca am o zi in plus.

Miracolul acesta mi-a deschis ochii la alte miracole din viata mea: familia mea, care ma iubeste, pe care o iubesc; cartile care imi vin gratuit sa le citesc si sa le impartasesc cu voi; si puterea care ne da curaj sa putem duce tot ce primim.



La multe miracole de zi cu zi!

2 comentarii:

viviana b spunea...

Nu stiu cum se face , dar parca gandim amandoua la fel.
Azi , si eu am uitat de multe evenimente nu tocmai placute si am preferat chiar sa spun si un "La multi ani !" - pentru ca mi-am spus ca o urare e mai sanatoasa pentru sufletul meu decat o atitudine ignoranta!:)

Si toate astea pentru ca tu ai mai castigat o zi si ne-ai impartasit si noua acest miracol !

Multumim, draga mea.

Anonim spunea...

Ce poze inspirate ai ales!
Si ce frumos ai zis despre cum ne batem joc de zilele dupa care am alergat cu limba scoasa, iar cand, in sfarsit, Cineva ni le daruie gratis, noi nici macar nu le observam!
IM
P.S. Nu juca la loto! Este singura modalitate de a castiga SIGUR. Prin...economisirea banilor pe care i-ai fi dat pe bilete.