luni, 8 iunie 2009

Cine nu voteaza nu conteaza. Dar cine voteaza?..

Mare dilema mare ieri. Sa votez?.. Sa nu votez?.. Ce as putea sa votez?..

La ultimele alegeri va indemnam de zor sa votati. Nu am gresit atunci, cred si acum ca e dreptul nostru, castigat cu greu prin sacrificii in trecut. Cred ca, daca nu am mai avea acest drept, am suferi si am lupta sa il obtinem din nou.



Stiu si eu cam cat entuziasm poti avea la vot cand ai de ales intre "succesurile" unora si esecuri precum Beccali sau Vadim. Si eu m-am saturat sa tot aleg raul cel mai mic.

Mai nou, dupa ultimele alegeri, am descoperit ca nici acela nu este chiar o optiune la indemana. Am vazut ca pot da vot de blam, iar acela sa nu insemne nimic, in conditiile in care inamicii isi dau apoi mana si fac aliante, calcand in picioare dreptul meu de a alege.



Din pacate, nimeni in Europa si in lume nu considera absenteismul ca o expresie a protestului. Nu simt ca ma reprezinta guvernul actual, nici europarlamentarii alesi.
Nu vad ce optiune am, decat aceea de a vota totusi. A lasa lucrurile in voia lor nu este o optiune viabila. A vota e singurul mod in care pot incerca totusi sa schimb ceva.



In tara noastra insa.. regulile sunt pentru fraieri se pare.
"Vai, vrei sa perforezi?! Dar e duminica seara! Lasa, ca nu vine nimeni!"
"De ce nu traversezi? Ce daca e rosu, nu vezi ca nu vine nimic?!"



Ceva similar mi-a sunat in urechi ieri la vot - pe bune! Comisia de la sectia de vot se hlizea in gura mare ca m-am dus, ca eram probabil singura pana la ora amiezii care daduse pe acolo. M-am simtit nelalocul meu, ne-romanca, actionand contra spiritului gregar care pune lucrurile in miscare pe plaiurile vadimesti si beccalicesti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Acest material a fost conceput in scop promotional. Distributia se face doar online pe www.MP3MD.Org si/sau site-urile acrediate. Multiplicarea, Copierea sau Redarea sa in scopuri comerciale este strict interzisa si se pedepseste conform legii. http://www.mp3md.org/