luni, 29 octombrie 2007

As vrea sa'l las pe Adomnitei..dar nu ma lasa el

Prietenul meu, Adomnitei, doreste sa fie prezent in mintile si rugaciunile noastre in fiecare zi. Cel putin eu una ma rog zilnic ca banii mei sa nu mai fie folositi pentru sponsorizarea experimentelor sociale ale domnului ministru.

Aproape in fiecare zi aflu despre o noua nazbatie; se pare ca domnul ministru, la concurenta cu Libertatea, mizeaza pe soc pentru a-si asigura notorietatea. Ar fi si greu sa nu-l iei in seama la astfel de initiative..

http://www.ziua.ro/display.php?data=2007-10-29&id=228596

Domnul ministru organizeaza o sesiune speciala de Capacitate. Si de ce n-ar face-o?... Chiar daca vine in contradictie cu ce a hotarat pana acum.. pana la urma Ministerul e ograda lui si el taie si spanzura in invatamantul romanesc si in nervii nostri, nu?

Imi doresc sa abandonez subiectul Adomnitei... dar mi se pare dificil, in conditiile in care el nu se lasa abandonat, si in fiecare zi gaseste noi moduri de a sfida logica si bunul simt.

2 comentarii:

Kosson spunea...

O cale ar fi homeschooling-ul. O pozitie vedeti aici: http://dulcecasa.blogspot.com

costina spunea...

Desi am mari si evidente rezerve in ce priveste situatia actuala, cred totusi ca scoala e responsabila de asigurarea unui grad de interactiune sociala, si din acest motiv nu ader la ideea de homeschooling.