miercuri, 16 iulie 2008

fantezie in do major

Ma privesc din afara, prin fereastra. Ma vad in bucatarie, pregatind cina. Casa - cu gardulet alb, suficient de inalt cat vecinii sa nu poata trage cu ochiul inauntru. Am facut casa departe, e chiar o alta tara, in care oamenii isi vad de treaba lor si au suficient loc sa'si vada fiecare de treaba lor.

Ne'am nascut ieri. Nu avem trecut, nu avem arbori genealogici, nu ne inrudim cu nimeni care sa se amestece in treaba noastra.

Nu exista vicii. Nu fumam, nu bem, nu vorbim urat. Totul e de un alb imaculat, nici o cuta, nici un fir de praf.

Suntem autosuficienti. Nu avem nevoie de Dumnezeu. Nici de alti oameni. De fapt, e foarte posibil sa fim singuri pe planeta. Cuplul primordial, singurii alti oameni sunt copiii nostri.

Nu avem telefoane mobile. La ce le'am folosi, fiind singurii din lumea noastra? Sa ne fie tulburata linistea? Comunicarea, atata cata ne este necesara, se face numai intre noi, de preferinta telepatic. Cuvintele obosesc si tulbura.

Traim simplu si sanatos, fara zorzoane, fara funditze. Nu aspiram la nimic, caci nu cunoastem ambitia. Nu cantam, nu dansam si nu avem bloguri.

Ma privesc din afara prin fereastra. Ma minunez de lumea perfecta in care traim si de eul meu perfect din globul de sticla.



Este perfect, eu nu as incapea in el...




.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Toti tindem sa vrem o lume perfecta.Doar ca putini suntem realisti Cora.Uneori e bine sa visam.Ajuta sa trecem peste problemele zilnice.Eu unu ma vad stand undeva intr-o cabana la munte alaturi de o ea.Seara in fata semineului, stand in fotoliu,citind si savurandu-mi pipa.Ea e in alt fotoliu alaturi de mine crosetand ceva pentru nepotei.Brusc apare si nepotelul care se pregateste sa mearga la culcare si care s-a gandit sa spuna noapte buna bunicilor.Il imbratisez si ii spun noapte buna.Sotia il duce in dormitor sa il culce.Stau si privesc flacarile semineului care danseaza in noapte.Brusc ma trezesc la realitate si vad crudul adevar.Nu pot avea copii.Simt cum inima mi se rupe in bucati.Si totusi ma bucur ca am visat ceea ce imi doresc.Macar atat pot sa am.

Anonim spunea...

Casuta exista.
sunt chiar mai multe.
cand ma intorc iti arat si poza.
partial, si fantezia ta exista cu adevarat.
pacat ca, chiar si asa, globul de cristal e neincapator pentru noi.

R.