duminică, 13 iulie 2008

Scrisoare catre sora mea


Azi, lumea iti sta la picioare.


Te vad tot ca acum multi ani, cand te inscriam la scoala; aveai sase ani, si imi pareai prea mica pentru responsabilitati. Si acum imi pari acelasi copilut, si mi-e si mai teama, pentru ca stiu ca de azi cu adevarat faci parte dintre adulti.


Ai trecut de ultimele examene obligatorii; de azi nu mai trebuie sa faci nimic. Poti face orice vrei, oricand decizi si, oriunde vei merge, nu vei fi cu nimic mai prejos decat ceilalti.

Ma gandesc acum cu teama ca va fi o zi in care ai sa locuiesti in alta parte, ai sa fii insarcinata si ai sa educi copii.. mi'e greu sa imi imaginez.


Copchil, ce mare te'ai facut!

Simt ca ar trebui astazi sa iti spun ceva de mare greutate si importanta, care sa te ajute sa vezi mai clar lucrurile, care sa te sustina atunci cand ti-ar fi greu greu.

Nu am un secret de viata sa iti dezvalui astazi. Vreau doar sa stii ca te iubesc si apreciez faptul ca fac parte din viata ta. Toti am avut astazi emotii pentru tine, si am impartasit succesul tau.

Reusita de azi e semnalul ca acum stai la masa cu cei mari. Felicitari, sor'mea, si nu schimba canalul :) ca cuvantul din poveste, inainte mult mai este!


2 comentarii:

Anonim spunea...

Sis...sunt coplesita ;;)Nu mai boci te rog :D merit eu atata atentie ? well azi definetely yessss :D ( glumesc sis)

Stii ca tie iti datorez tot ceea ce am invatzat pan' acum pe plan profesional si educational ;;).

Imi aduc aminte in urma cu 4 ani cum mi-ai spus ca nu e asa greu...ca nici nu imi dau seama cum o sa treaca. Well here we are.

Nu pot sa cred ce repede a trecut timpul.

Merci mult ptr tot sis, iti sunt etern recunoscatoare si profund indatorata ( la propriu :D)

Te iubesc

Na c'am zis-o :))

Anonim spunea...

si eu am o sora , mai mare,
m-a emotionat mult scrisoarea asta !