miercuri, 10 decembrie 2008

Catre cea pe care nu am pierdut-o



Nu cred ca as putea sa fac suficient scandal pentru ca tu sa nu te duci sa'ti faci pana la acelasi service la care ai fost cu o zi inainte sa'ti arda masina. Daca ar trebui sa zbier trei zile, as face'o, si linistea pe care ai pierdut'o in seara asta sper sa te faca mai precauta si sa te apere. Nu vreau sa fie liniste, vreau sa fii bine.

Nu mai merge niciodata la service-ul ala. Nici pentru o pana. Nici pentru pedichiura. Nici pentru tigari. Pentru nimic.

In service-ul ala intra oameni in fiecare zi. Nu stii ce li se intampla. Ei nu stiu ce ti s-a intamplat tie, si se duc acolo sa'si repare masinile. Este service-ul de pe Strada Iriceanu, de langa benzinaria MOL; acolo nu ar trebui sa mai mearga nimeni, dar procesele, dovezile la noi..foarte greu. Ar trebui sa fie in fata service-ului un mare banner pe care sa scrie ca dintr'o reparatie de rutina au distrus o masina si numai norocul si Dumnezeu au facut sa nu te distruga si pe tine.

Te rog sa nu mergi niciodata acolo. Pentru nimic. Daca e nevoie, am sa mai tip.

Te iubesc si ma bucur ca n-ai patit nimic atunci; si nu vreau sa risti.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Hai mah...chiar vrea sa se duca acolo din nou?! Eu zic sa o zgudui un pic...ce naiba...sa nu forteze norocul, aia sunt cel putin incompetenti iar legile noastre mult prea strambe si leaga de maini oamenii care au dreptatea de partea lor. Intr-o tara normala acel service era inchis a doua zi definitiv...M-am socat cu ce am citit despre ce vrea Alina sa faca.

costina spunea...

Mda, sper ca i-a trecut ideea.