joi, 22 ianuarie 2009

Film pentru voi: Bolt

Si in urma recomandarii pe care v-am facut-o cu privire la filmul Yesman, cineva urma sa se duca sa il vada. Azi, avida de opinii la cald, am aflat ca n-a mai gasit locuri, si a vazut Bolt in loc de Yesman. Trebuia sa vad care a fost substitutul lui Jim Carey.

Chiar daca nu l-as compara cu Yesman, si Bolt e un film bun de vazut; e diferit de Yesman, dar tot bun de vazut. Eu l-as vedea vreo 10 sambete la rand, torcand in bratele cuiva si scotand ocazionale oftate de multumire. Yesman, pe de alta parte, e film bun de vazut luni seara, cand se anunta o saptamana lunga din care deja ai avut neplacerea sa iei o lingurita; Yesman e doza de energie de care ai nevoie ca sa infrunti saptamana. Daca ar fi sa compar, Yesman ar fi o doza de Redbull, iar Bolt ar fi un pahar cu lapte cald si miere.

Dupa primul sfert de ora deja ma pregateam sa inchid filmul si sa identific activitati mai constructive. Actiune si suspans, un supercaine si stapana lui care mereu scapa din ghearele urmaritorilor.. nu reprezinta chiar prima mea optiune.


Bolt Trailer -

Dar pe urma.. pe urma filmul se decojeste, ca o ceapa, de primele straturi si, daca as fi o persoana mai sensibila, as putea chiar sa lacrimez.

Cu siguranta insa am avut ocazia sa rad foarte mult, si sa savurez ironiile unor personaje foarte inteligente si cu mult simt al umorului. Cum ar zice profa de romana: comic de situatie, comic de limbaj si comic de personaj - le are pe toate :)

Nu personajul principal, Bolt, m-a cucerit, ci jigarita reprezentanta a tipilor rai, Mittens. Ea manipuleaza si ameninta pentru a-si asigura supravietuirea, stie ce abordare sa adopte in functie de interlocutor si ii ofera eroului nostru training intensiv despre viata - trebuie sa vedeti cum pisica il invata pe caine sa scoata capul pe geamul masinii in mers! E o faza care nu poate fi descrisa, si chiar si numai pentru faza asta merita sa vedeti filmul.

Sigur, scenaristul va va chinui un pic cu incertitudini si pericole, insa eu la final ma declar multumita si consider ca mi s-a facut dreptate.

Hmm, chiar mi s-a facut pofta de lapte cald cu miere!..

Flixster - Share Movies


There's no home like the one you've got / Cause that home belongs to you.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Merci,

Anonim spunea...

si zici ca-l ai? pare haios, in ultimul timp ma plictisesc de moarte toate filmele pe care le-am vazut poate ca ar trebui sa vad astfel de filme ca sa nu mai adorm in primele 10 minute :D

Anonim spunea...

The wrestler cu Mickey Rourke. Foarte bun film. Foarte dur, dar si foarte adevarat. Cam tot asa cum traiesc toti cei care platesc chirie si lupta sa supravietuiasca.