marți, 22 iunie 2010

Nissa

Am hotarat sa va povestesc din experientele mele de consumator al diferitelor produse sau servicii. Nu este vorba nici de reclama, nici de antireclama, doar de un punct de vedere personal.



Nissa



Poate cel mai greu moment din zi este pentru mine dimineata. Nu sunt o “morning person”, si intru in elementul meu abia dupa ora 10.  Pe jumatate adormita, ma postez in fata sifonierului si incerc sa rezolv prima si cea mai grea dilema a zilei: azi cu ce ma mai imbrac?






Pentru astfel de momente imi doresc sa am la dispozitie zece modele de camasi, rochite sau fuste office. Pe scurt, imi place sa ma imbrac office, dar nu-mi place sa arat ca-n uniforma.



Magazinele sunt pline de camasute, in culori diferite, dar in general albe, cu modele care variaza foarte putin. Albul merge la office, dar  acelasi alb tern in fiecare zi ar fi neelegant si deprimant. Nu mai vorbim despre faptul ca bluzele (si in general hainele) simple si elegante sunt din ce in ce mai greu de gasit si ca piata e sufocata de produse cu aplicatii din pene, sau cu paiete sau capse sau zorzoane care mai de care mai zornaitoare.



Nissa este magazinul (bine, lantul de magazine) in care problemele astea nu exista. Au bluze office in multe modele, simple si elegante, cu aplicatii discrete de danteluta neagra pe margine. Sunt finute si placute, si ma fac sa ma simt cocheta cand port office.



Ar mai fi ceva: in general, cand merg intr-un magazine si imi place o rochita de exemplu, clar trebuie probata pentru ca nu poti sti niciodata cum e, de fapt, croiala, sau cum pica, daca nu sta stramb etc. Si la Nissa probez ceea ce cumpar, insa in acelasi timp am dobandit increderea ca, daca vad ceva ce imi place si e masura mea, este croit bine si o sa pice frumos.



La Nissa, lucrurile sunt facute pentru femei (cu siguranta pentru femeia care va spune aceasta poveste acum), nu doar ca sa fie vandute. Sunt croite in asa fel incat sa ma avantajeze. Cand ma imbrac de la Nissa ma simt libera si cocheta;  ma gandesc mai putin la ce defecte am, pentru ca – imbracata asa – chiar par sa am mult mai putine.



Cand ma gandesc la Nissa, in minte imi vin imagini din filmul The Devil Wears Prada. Personajele nu erau imbracate de la Nissa, dar stilul este cu siguranta la fel de cochet.




Am cantarit mult daca sa va spun ca in Romana exista un outlet, care deschide posibilitati extraordinare calitate/pret. As fi vrut sa-l tin numai pentru mine, dar nu cadreaza ca o domnisoara cocheta si eleganta ca mine sa dea dovada de atata egoism.



Este aproape ora 10 si pentru mine ziua incepe cu adevarat, sunt gata sa pasesc in ea elegant si cu incredere. Va doresc si voua la fel!




Niciun comentariu: